SI L'AGUILA ESNALA GAYASPERU Y ALTU TOOS QUEDRAN CAZALU, PERO SI TA ATRISTAYAU Y BAXU NAIDE QUEDRA AYUDALU. SI ME TAS VIENDO YE PORQUE TOY ESNALANDO.

domingo, 2 de agosto de 2009

LOVE GOOGLE EARTH

- no se porque me empeño en querer salir de mi tierra cuando ni siquiera conozco una tercera parte de ella ... (weno si, por la ausencia solar a mis venas ... )
-
-
ASTURIES : pues tener munchus motivos pa querer escapar de´quí (trabayu, sol, xente ... ) pero siempre habrá uno que te agarre a la tierrina ... y es que como ASTURIES nun hay ninguna, por algo se ganó el titulu fae tiempu atrás de paraisu natural ... y eso non hay dios que lo niegue!!!!
-

PLAYA SERANTES (SAREYA)

Tapia

-

... aquí teneis un claro ejemplo de mis palabras, descubrido gracias al google earth, y esque si ... deberia darme vergüenza admitirlo pero soy Asturiana de cepa y no conozco mis maravillas terrenales, ni siquiera se servirte un culín de sidra ... pero nunca es tarde y de los errores se aprende.

1 comentario:

Kris dijo...

Sip, qué poco valoramos lo que tenemos cerca, ¡con lo guapa que ye la tierrina!

;)